اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP ac LTE6 kit با مناسب ترین قیمت

۷ بازديد

اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP ac LTE6 kit یک اکسس پوینت دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی ضد آب و هوا است که مجهز به مودم CAT6 LTE شده و این دستگاه را قادر می سازد به سرعت دانلود بیشتر از ۳۰۰ مگابیت در ثانیه دست پیدا کند.

کیت wAP ac LTE6  با دو درگاه اترنت گیگابیتی می‌تواند عنوان روتر سیمی با پشتیبانی LTE از طریق میکروسیم استفاده شود همچنین می‌توانید از این دستگاه بی‌سیم در درون یا بیرون از منزل برای اتصال قوی و قابل اعتماد در هر شرایط و شرایط آب و هوایی استفاده کنید. این دستگاه می تواند دمای منفی ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند و به راحتی بر روی دیوار، سقف یا تیر نصب شود.

 

 

 

منبع : اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP ac LTE6 kit با مناسب ترین قیمت

رادیو وایرلس میکروتیک مدل LHGG LTE6 kit در ایران

۶ بازديد

رادیو وایرلس میکروتیک مدل LHGG LTE6 kit دستگاهی ای برای اتصال به  شبکه جهانی اینترنت در مکان های دور دست است. شما می توانید این دستگاه را در بیرون از خانه، روی تیر و دکل یا هر میله بلند دیگری نصب کنید و در جا هایی که آنتن تلفن های همراه خالی می شود به شبکه متصل شوید. LHGG LTE6 با آنتن بزرگ 17 دسی‌بی خود می تواند به دکل‌های تلفن همراه در مکان‌های دور روستایی متصل شود. رادیو وایرلس LHGG LTE6 kit دارای یک مودم CAT6 LTE با حداکثر سرعت 300 مگابیت در ثانیه است که قابلیت تجمع حامل به دستگاه اجازه می دهد از چند باند در آن واحد استفاده کند. زمانی که کاربران LTE زیادی در منطقه وجود دارد این ویژگی یک مزیت بزرگ حساب می شود. کارای عالی در محیط شلوغ و  آنتن دهی مناسب در مکان هایی با سیگنال ضعیف‌ از ویژگی های اصلی این رادیو وایرلس حساب می شود.

این دستگاه دارای یک پورت اترنت گیگابیتی با قابلیت ورودی PoE برای تغذیه دستگاه از این درگاه می باشد. هیت سینک بزرگ برای خارج کردن گرمای بیش از حد دستگاه تعبیه شده که خیال شما را از بابت خنک سازی دستگاه راحت می کند. این آنتن شبکه به گونه ای طراحی شده که می تواند در برابر آب و هوای نامناسب ، باد و طوفان مقاومت کند. همچنین شما می توانید این دستگاه را به روش های مختلف نصب و راه‌اندازی کنید.

 

 

 

منبع : رادیو وایرلس میکروتیک مدل LHGG LTE6 kit در ایران

اکسس پوینت میکروتیک مدل LtAP LR8 LTE kit با بالاترین کیفیت

۴ بازديد

اکسس پوینت میکروتیک مدل LtAP LR8 LTE kit یک AP قدرتمند 2.4 گیگاهرتز با درگاه اترنت گیگابیتی، GPS داخلی و دو آنتن درونی LTE و دو اسلات miniPCIe یکی برای مودم LTE و دیگری با gateway card برای فناوری LoRa® پر شده است.

شما می توانید با سه روش جک DC، PoE-in و برق فندکی ماشین مختلف این دستگاه را تغذیه کنید.

این اکسس پویینت دارای ۳ اسلات Mini SIM است که می توانید برای تنظیم سوئیچینگ بین اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید. این دستگاه دارای دو آنتن داخلی LTE است که می‌توانید از کانکتورهای U.FL برای اضافه کردن آنتن‌های خارجی برای پوشش بیشتر و بهتر استفاده کنید. یک درگاه خروجی آنتن برای GPS نیز تعبیه شده است که ردیابی دستگاه را برای شما فراهم کند.

 

 

 

منبع : اکسس پوینت میکروتیک مدل LtAP LR8 LTE kit با بالاترین کیفیت

رابط و کابل SMA پیتیگل میکروتیک مدل ACSMAUFL کاشانه مدرن

۵ بازديد

رابط کابل پیتیگل آنتن LTE میکروتیک ACSMAUFL ماده U.fl-SMA که می تواند برای اتصال مودم کارت LTE/LoRa/Wireless با اتصال U.fl به  آنتن خارجی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

 

منبع : رابط و کابل SMA پیتیگل میکروتیک مدل ACSMAUFL کاشانه مدرن

رابط پیتیگل میکروتیک مدل SMASMA

۴ بازديد

رابط کابل پیتیگل میکروتیک مدل SMASMA نری SMA یک متری SMA با امپدانس 50 اهم که می تواند برای اتصال کارت LTE با پیگتیل ACSMAUFL به یک آنتن خارجی در صورت استفاده از کیت wAP R میکروتیک استفاده شود (در محفظه wAP R  میکروتیک بازشوهای ویژه ای وجود دارد که برای این کابل ها طراحی شده است. ).

 

 

منبع : رابط پیتیگل میکروتیک مدل SMASMA

آنتن جی‌پی‌اس GPS میکروتیک مدل ACGPSA با بالاترین کیفیت

۶ بازديد

آنتن جی‌پی‌اس GPS میکروتیک مدل ACGPSA یک آنتن GPS فعال مستقل است که در طیف 1575.4 مگاهرتز کار می کند. اندازه این آنتن 46.5 در 26.5 میلی متر در 12.5 میلی متر است و با استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می کند. بدنه این دستگاه دارای آهنربا داخلی و نوار دو طرفه است، بنابراین به راحتی می توان آن را به سطوح مختلف متصل کرد همچنین این آنتن دارای یک کابل بلند ۵ متری با کانکتور SMA است که می‌توان از طریق پیگتیل ACSMAUFL به LtAP یا LtAP mini متصل شود.

 

 

 

منبع : آنتن جی‌پی‌اس GPS میکروتیک مدل ACGPSA با بالاترین کیفیت

براکت میکروتیک مدل DINrail PRO با قیمت مناسب

۵ بازديد

براکت میکروتیک مدل DINrail PRO یک براکت مانت برای محصولات سری LtAP mini است که برای جا دادن ریل های استاندارد DIN 35 میلی متر × 7.5 میلی متر طراحی شده است. با لین براکت امکان نصب LtAP mini را در کنار تجهیزات کنترل صنعتی مانند کنتورهای آب و غیره و همچنین در قفسه های تجهیزات را دارید. پایه نصب از فلز ساخته شده و دارای یک حلقه فلزی است.

 

 

 

منبع : براکت میکروتیک مدل DINrail PRO با قیمت مناسب

آنتن LTE میکروتیک مدل mANT LTE 5o کاشانه مدرن

۴ بازديد

آنتن LTE میکروتیک مدل mANT LTE 5o یک آنتن با کارکرد در همه جهات است که به طور ویژه برای فرکانس های LTE طراحی شده است. این دستگاه یک همراه عالی برای دستگاه های LTE میکروتیک، مانند سری wAP LTE و LtAP است. این آنتن دارای بهره ۵ دسی‌بی است که اتصال شما را در مناطقی که پوشش خدمات LTE نامناسب دارند بهبود می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد سرعت اتصال خود را افزایش دهید.

 

 

منبع : آنتن LTE میکروتیک مدل mANT LTE 5o کاشانه مدرن

ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-4G در ایران

۵ بازديد

ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-4G از باندهای LTE FDD 3 (1800 مگاهرتز)، 7 (2600 مگاهرتز)، 20 (800 مگاهرتز) و 31 (450 مگاهرتز)، و همچنین باندهای LTE TDD 41n (2500 مگاهرتز)، 42 (3500 مگاهرتز) و 3500 مگاهرتز (3500 مگاهرتز) پشتیبانی می کند.

می‌توانید از این ماژول در دستگاه های میکروتیک دارای اسلات‌های miniPCIe مانند LtAP mini، wAP R، RBM11G، RBM33G و … استفاده کنید.

 

 

منبع : ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-4G در ایران

ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-LTE

۴ بازديد

ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-LTE مودم LTE Cat-4 است که تا 150Mbps downlink و 50Mbps uplink  داده را با شبکه  های 3G و 2G ارائه می کند. این مودم فرم فاکتور مینی PCIe برای باندهای بین المللی طراحی شده است. می توان آن را با هر یک از محصولات میکروتیک که دارای اسلات miniPCI-e هستند (به استثنای میکروتیک RB800 و میکروتیک RB4011) استفاده کرد.

 

 

منبع : ماژول مودم میکروتیک مدل R11e-LTE