آرشیو بهمن ماه 1400

دنيايي حديد

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A21 با بالاترین کیفیت

۶ بازديد

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A21

در سال های اخیر شرکت داهوا پیشرفت های زیادی در تولید محصولات خود انجام داد و امروزه یکی بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A21 جز سری COOPER (اقتصادی) این شرکت محسوب می شود که با توجه به مزایا از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه بررسی کاشانه مدرن به معرفی این دوریبن مداربسته اقتصادی می پردازیم.

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A21 با بالاترین کیفیت

 

مشخصات فنی

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-T2A21P دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی است. رزولوشن تصویر در این دوربین 1920 × 1080 پیکسل می باشد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد. دوربین T2A21P همانند دیگر محصولات این شرکت از تکنولوژی کیفیت تصویر دوربین مداربست آنالوگ HD-CVI بهره می برد و تصاویری که ارائه میدهد بسیار با کیفیت است.

نوع حسگر دوربین T2A21P از جنس  CMOS 1/2.7 می باشد و یک لنز ثابت 3.6 میلیمتری در این دوربین قرار داده شده است و زاویه دید دوربین 93 دجه می باشد.

برد دید در شب دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HACT2A21P در تاریکی مطلق 20 متر می باشد و به صورت هوشمند می باشد.

از دیگر قابلیت های دوربین T2A21P می توان به تکنولوژی DWDR اشاره کرد که با برطرف کردن سطح نور یک تصویر بهینه و کامل را ارائه می دهد.

 

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته T2A21P جز دوربین مداربسته دام محسوب می شود. دوربین های دام با توجه به شکل ظاهری و ظرافت ساختی که دارند بیشتر در فضای داخلی و بر روی سقف می شوند. جنس بدنه این دوربین تماما فلز و آلومینیومی است.

این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67 است. این استاندارد به این معنی که این دوربین کاملا در براب آب و باران و گرد خاک کاملا مقاوم است هیچ آسیبی به آن نمیرسد. این دوربین در بازه دمایی 30- تا 60+ توانایی فیلم برداری را دارد. با توجه به این تفاسیر دوربین T2A21P توانایی قرار در فضای بیرونی را هم دارد و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T2A21 با بالاترین کیفیت

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41 با بهترین قیمت در بازار

۶ بازديد

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41

داهوا یکی از شرکت های پیشرو در تولید دوربین های مداربسته در جهان و با توجه به امکاناتی که در دوربین های خود قرار داده است طرفداران زیادی دارد. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41 یکی از مدل های سری COOPER یا اقتصادی محصولات شرکت داهوا اس که از قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد برخوردار است در ادامه نقد و بررسی کاشانه مدرن به بررسی دوربین داهوا HAC-B2A41 خواهیم پرداخت.

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41 با بهترین قیمت در بازار

 

مشخصات فنی

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41 جز دوربین مداربسته آنالوگ HD-CVI شرکت داهوا است. داهوا برای دوربین های خود از یک تکنولوژی جدید به نام HD-CVI استفاده می کند که کیفیت تصویر به مراتب بهتر از سایر دوربین های هم رده شرکت های دیگر ارائه می دهد. این تکنولوژی انحصاری است و فقط در دوربین های داهوا مجود می باشد.

کیفیت تصویر این دوربین داهوا 4 مگاپیکسل می باشد و رزولوشن تصویر آن 2560 × 1440 است. دوربین داهوا مدل HAC-B2A41 دارای لنز یک لنز ثابت با فاصله کانونی 3.6 میلیمتر است.

دید در شب دوربین 20 متر است. دید در شب به صورت هوشمند (SMART IR) است که با توجه به شدت نوردهی محیط شدت نور LED های مادون قرمز را تنظیم می کند.

ویژگی دیگر دوربین مداربسته استفاده از تکنولوژی DWDR است که اختلافات سطح نور محیط را برطرف می کند و یک تصویر کامل را ارائه می دهد.

مشخصات ظاهری‌

دوربین مداربسته داهوا HAC-B2A41 جز دوربین های بولت است و اغلب در محیط های بیرونی و فضای باز قرار می گیرد و به راحتی بر روی رو دیوار نصب می شوند. این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67  است و در برابر آب، باران و گرد خاک کاملا مقاوم است. جنس بدنه دوربین تمام فلز و از جنس آلومینیوم است و در دمای 40- تا 60+ بدون هیچ میشکلی تصویر برداری را انجام می دهد.

وزن دوربین 290 گرم می باشد و ابعاد این دوربین به صورت 69.8 × 69.8 × 157.6 میلیمتر می باشد.

شما می توانید دوربین مداربسته DH-HAC-B2A41 را از فروشگاه کاشانه مدرن نمایندگی داهوا با گارانتی اصلی خریداری نموده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A41 با بهترین قیمت در بازار

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41 در ایران

۶ بازديد

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41

داهوا یکی از شرکت های پیشرو در تولید دوربین های مداربسته در جهان و با توجه به امکاناتی که در دوربین های خود قرار داده است طرفداران زیادی دارد. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41 یکی از مدل های سری COOPER یا اقتصادی محصولات شرکت داهوا اس که از قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد برخوردار است در ادامه نقد و بررسی کاشانه مدرن به بررسی دوربین داهوا HAC-B1A41 خواهیم پرداخت.

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41 در ایران

 

مشخصات فنی

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41 جز دوربین مداربسته آنالوگ HD-CVI شرکت داهوا است. داهوا برای دوربین های خود از یک تکنولوژی جدید به نام HD-CVI استفاده می کند که کیفیت تصویر به مراتب بهتر از سایر دوربین های هم رده شرکت های دیگر ارائه می دهد. این تکنولوژی انحصاری است و فقط در دوربین های داهوا مجود می باشد.

کیفیت تصویر این دوربین داهوا 4 مگاپیکسل می باشد و رزولوشن تصویر آن 2560 × 1440 است. دوربین داهوا دارای لنز یک لنز ثابت با فاصله کانونی 3.6 میلیمتر است.

دید در شب دوربین 20 متر است. دید در شب به صورت هوشمند (SMART IR) است که با توجه به شدت نوردهی محیط شدت نور LED های مادون قرمز را تنظیم می کند.

ویژگی دیگر دوربین مداربسته استفاده از تکنولوژی DWDR است که اختلافات سطح نور محیط را برطرف می کند و یک تصویر کامل را ارائه می دهد.

مشخصات ظاهری‌

دوربین مداربسته داهوا HAC-B1A41 جز دوربین های بولت است و اغلب در محیط های بیرونی و فضای باز قرار می گیرد و به راحتی بر روی رو دیوار نصب می شوند. این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67  است و در برابر آب، باران و گرد خاک کاملا مقاوم است. جنس بدنه دوربین تمام پلاستیک است و در دمای 40- تا 60+ بدون هیچ میشکلی تصویر برداری را انجام می دهد.

وزن دوربین 290 گرم می باشد و ابعاد این دوربین به صورت 69.8 × 69.8 × 157.6 میلیمتر می باشد.

شما می توانید دوربین مداربسته DH-HAC-B1A41 را از فروشگاه کاشانه مدرن نمایندگی داهوا با گارانتی اصلی خریداری نموده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A41 در ایران

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21 کاشانه مدرن

۶ بازديد

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21

در سال های اخیر شرکت داهوا پیشرفت های زیادی در تولید محصولات خود انجام داد و امروزه یکی بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21 جز سری COOPER (اقتصادی) این شرکت محسوب می شود که با توجه به مزایا از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه بررسی کاشانه مدرن به معرفی این دوریبن مداربسته اقتصادی می پردازیم.

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21 کاشانه مدرن

 

مشخصات فنی

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-T1A21 دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی است. رزولوشن تصویر در این دوربین 1920 × 1080 پیکسل می باشد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد. دوربین T1A21 همانند دیگر محصولات این شرکت از تکنولوژی کیفیت تصویر دوربین مداربست آنالوگ HD-CVI بهره می برد و تصاویری که ارائه میدهد بسیار با کیفیت است.

نوع حسگر دوربین T1A21 از جنس  CMOS 1/2.7 می باشد و یک لنز ثابت 3.6 میلیمتری در این دوربین قرار داده شده است و زاویه دید دوربین 93 دجه می باشد.

برد دید در شب دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-T1A21 در تاریکی مطلق 20 متر می باشد و به صورت هوشمند می باشد.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به تکنولوژی DWDR اشاره کرد که با برطرف کردن سطح نور یک تصویر بهینه و کامل را ارائه می دهد.

 

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته T1A21 جز دوربین مداربسته دام محسوب می شود. دوربین های دام با توجه به شکل ظاهری و ظرافت ساختی که دارند بیشتر در فضای داخلی و بر روی سقف می شوند. جنس بدنه این دوربین تماما پلاستیک است.

این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67 است. این استاندارد به این معنی که این دوربین کاملا در براب آب و باران و گرد خاک کاملا مقاوم است هیچ آسیبی به آن نمیرسد. این دوربین در بازه دمایی 30- تا 60+ توانایی فیلم برداری را دارد. با توجه به این تفاسیر این دوربین توانایی قرار در فضای بیرونی را هم دارد و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21 کاشانه مدرن

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21

۶ بازديد

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HAC-B2A21 یکی از پر فروش ترین دوربین های بولت شرکت داهوا به شمار می رود. دلیل پرفروش بودن دوربین بولت داهوا کیفیت تصویر مناسب و قیمتی پایینی که داراست را بیان کرد.

دوربین مداربسته داهوا B2A21 دارای حسگر تصویر از نوع CMOS است و یک لنز 2 مگایپیکسلی دارد. رزولوشن تصویر 1080×1920 دارد. کیفبت نصویر FULL HD میباشد

چریان ورودی 2 آمپر و ولتا 12 ولت از جریان ثابت DC مقدار برق مورد نیاز برای دوربین HAC-B2A21 است.

دوربین داهوا B2A21P از نوع دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. در دوربین های آنالوگ از کابل های کواکسیال یا ترکیبی RG59 استفاده می شود که با استفاده از فیش BNC دوربین به کابل و کابل نیز با فیش BNC دیگری به دستگاه DVR متصل می شود. کابل های کواکسیال تا نتراژ 500 متر می توانند تصویر را به دستگاه DVR انتقال دهند.

زاویه دید این دوربین از نوع WIDE و برابر 93 درجه می باشد و از یک لنز 3/6 میلیمتری با فاصله کانونی 2/0 بهره میبرد.

دید در شب در دوربین B2A21 از نوع هوشمند (SMART IR) است و برد آن 20 متر است.

ویژگی های دیگر این دوربین استفاده از تکنولوژی کاهش نویز در شب یا همان DNR، دارای گواهینامه های CE و FCC، تکنولوژی کیفیت تصویر DWDR

مشخصات فیزیکی دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HAC-B2A21 دارای جنس بدنه آلومینیوم است که مقاومت در مقابل بارندگی و گرد و خاک دارد (استاندارد IP67 را داراست) و در دمای 40- تا 60+ درجه سانتیگراد مقاومت دارد که کاملا در فضای بیرون می توان از آن بهره برد.

وزن دوربین مدار بسته داهوا HAC-B2A21 برابر 300 گرم است.

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21 با کیفیت فوق الاده

۷ بازديد

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21 یکی از پر فروش ترین دوربین های بولت شرکت داهوا به شمار می رود. دلیل پرفروش بودن دوربین بولت داهوا کیفیت تصویر مناسب و قیمتی پایینی که داراست را بیان کرد.

این دوربین مداربسته داهوا دارای حسگر تصویر از نوع CMOS است و یک لنز 2 مگایپیکسلی دارد. رزولوشن تصویر 1080×1920 دارد. کیفبت نصویر FULL HD میباشد.

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21 با کیفیت فوق الاده

 

 

چریان ورودی 2 آمپر و ولتا 12 ولت از جریان ثابت DC مقدار برق مورد نیاز برای دوربین DH-HAC-B1A21 است.

دوربین داهوا DH-HAC-B1A21 از نوع دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. در دوربین های آنالوگ از کابل های کواکسیال یا ترکیبی RG59 استفاده می شود که با استفاده از فیش BNC دوربین به کابل و کابل نیز با فیش BNC دیگری به دستگاه DVR متصل می شود. کابل های کواکسیال تا نتراژ 500 متر می توانند تصویر را به دستگاه DVR انتقال دهند.

زاویه دید این دوربین از نوع WIDE و برابر 93 درجه می باشد و از یک لنز 3/6 میلیمتری با فاصله کانونی 2/0 بهره میبرد.

دید در شب در دوربین از نوع هوشمند (SMART IR) است و برد آن 20 متر است.

ویژگی های دیگر این دوربین استفاده از تکنولوژی کاهش نویز در شب یا همان DNR، دارای گواهینامه های CE و FCC، تکنولوژی کیفیت تصویر DWDR

مشخصات فیزیکی دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21 دارای جنس بدنه پلاستیکی است که مقاومت در مقابل بارندگی و گرد و خاک دارد (استاندارد IP67 را داراست) و در دمای 40- تا 60+ درجه سانتیگراد مقاومت دارد که کاملا در فضای بیرون می توان از آن بهره برد.

وزن این دوربین مدار بسته داهوا برابر 170 گرم است.

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B1A21 با کیفیت فوق الاده

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41 در ایران

۶ بازديد

دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41

در سال های اخیر شرکت داهوا پیشرفت های زیادی در تولید محصولات خود انجام داد و امروزه یکی بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41 جز سری COOPER (اقتصادی) این شرکت محسوب می شود که با توجه به مزایا از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه نقد و بررسی کاشانه مدرن به بررسی دوربین داهوا مدل T1A41 خواهیم پرداخت.

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41 در ایران

 

مشخصات فنی

دوربین داهوا مدل HAC-T1A41 دارای کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی است. رزولوشن تصویر در این دوربین 1440 × 2560 پیکسل می باشد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد. دوربین T2A41 همانند دیگر محصولات این شرکت از تکنولوژی کیفیت تصویر دوربین مداربسته آنالوگ HD-CVI بهره می برد و تصاویری که ارائه میدهد بسیار با کیفیت است.

نوع حسگر دوربین T1A41 از جنس CMOS 1/2.7 می باشد و یک لنز ثابت 3.6 میلیمتری در این دوربین قرار داده شده است و زاویه دید دوربین 89 دجه می باشد.

برد دید در شب دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41 در تاریکی مطلق 20 متر می باشد و به صورت هوشمند می باشد.

از دیگر قابلیت های دوربین T1A41 می توان به تکنولوژی DWDR  اشاره کرد که با برطرف کردن سطح نور یک تصویر بهینه و کامل را ارائه می دهد.

 

مشخصات ظاهری

دوربین مداربسته T1A41 جز دوربین مداربسته دام محسوب می شود. دوربین های دام با توجه به شکل ظاهری و ظرافت ساختی که دارند بیشتر در فضای داخلی و بر روی سقف می شوند. جنس بدنه این دوربین پلاستیک است.

این دوربین دارای استاندارد مقاومتی IP67 است. این استاندارد به این معنی که این دوربین کاملا در براب آب و باران و گرد خاک کاملا مقاوم است هیچ آسیبی به آن نمیرسد. این دوربین در بازه دمایی 30- تا 60+ توانایی فیلم برداری را دارد. با توجه به این تفاسیر دوربین T1A41 توانایی قرار در فضای بیرونی را هم دارد و به راحتی می توان آن را در هر مکانی نصب کرد.

 

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A41 در ایران

دوربین مداربسته دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IT1 با پایین ترین قیمت

۶ بازديد
وزن 0.35 kg
ابعاد 11 × 9.3 cm
برند

هایک ویژن

نوع اتصال

باسیم (BNC)

رزولوشن

2 مگاپیکسل

کیفیت تصویر

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نوع حسگر تصویر

CMOS

قابلیت دید در شب

20 متر EXIR , Smart IR

زاویه دید

100 درجه

قابلیت ضبط صدا

خیر

قابلیت چرخش

خیر

منبع تغذیه

12V DC

سایر توضیحات

– دارای استاندارد مقاومت IP66
– مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
– دارای قابلیت DWDR
– ICR
–قابلیت کاهش نویز در شب 3D DNR

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته دام هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IT1 با پایین ترین قیمت

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-VFIR3F کاشانه مدرن

۶ بازديد
وزن 0.9 kg
ابعاد 9.2 × 8.4 × 26.9 cm
برند

هایک ویژن

نوع اتصال

باسیم (BNC)

رزولوشن

2 مگاپیکسل

کیفیت تصویر

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نوع حسگر تصویر

CMOS

قابلیت دید در شب

40 متر EXIR , Smart IR

زاویه دید

102 درجه

قابلیت ضبط صدا

خیر

قابلیت چرخش

خیر

منبع تغذیه

12V DC

سایر توضیحات

– دارای استاندارد مقاومت IP66
– مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
– دارای قابلیت DWDR
– ICR
– جنس بدنه فلزی
– Switchable TVI/AHD/CVI/CVBS

 

 

 

منبع : دوربین مداربسته بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-VFIR3F کاشانه مدرن

تلفن دکت پاناسونیک مدل KX-TCA175

۷ بازديد
وزن 0.13 kg
ابعاد 2.4 × 4.7 × 14.4 cm
برند

پاناسونیک

نوع تلفن

تلفن بی سیم DECT

نمایشگر

1.5 اینچی

کلید برنامه ریزی

بله

اسپیکر

بله

سایر امکانات

– قابلیت کاهش و حذف نویز
– امکان ذخیره سازی log های تماس های تلفنی
– صفحه کلید نورانی
– پشتیبانی از سرویس های PBX

 

 

منبع : تلفن دکت پاناسونیک مدل KX-TCA175